Cum se va desfășura vizita mea la dentist după încheierea stării de urgență?

Publicat vineri, 8 mai 2020, ora 11:00

În urma informațiilor anunțate de autorități, ne așteptăm ca, după data de 15 mai, să putem relua activitatea la cabinet.
Suntem pregătiți să revenim la treabă și așteptăm cu mult entuziasm să vă revedem!

Pentru pacienții cu programări anulate din cauza instituirii stării de urgență: începând de săptămâna viitoare, vă vom contacta telefonic pentru a stabili împreună noile programări.

Pentru ca totul să se desfășoare în cele mai sigure și mai organizate condiții, ne-am aliniat recomandărilor Colegiului Medicilor Stomatologici și ne-am adaptat protocoalele de lucru la perioada actuală.

Toate tratamentele dentare din cadrul Sonrisa Dental se vor desfășura conform cu noile standarde de triaj epidemiologic:

PROGRAMĂRILE:

• Prezența în clinică se va realiza doar pe bază de programare telefonică făcută în prealabil.

• Înainte de a stabili o programare, vom efectua un triaj epidemiologic telefonic. Pacienții fără suspiciune COVID-19 vor fi programați pentru tratament stomatologic. Răspunsurile dumneavoastră vor fi înregistrate într-un chestionar, pe care îl veți semna în momentul în care vă veți prezenta la cabinet.

• Pentru pacienții care se încadrează în grupele de risc (vârsta înaintată sau unele boli asociate, precum diabet, hipertensiune arterială, etc.), vom evalua beneficiile efectuării tratamentului stomatologic și, la nevoie, îi vom programa la începutul zilei de lucru.

Ordinea reluării programărilor: Vrem să vă revedem pe toți cât mai rapid, așa că programările se vor relua din stadiul în care au rămas înainte de intrarea în vigoare a Ordonanței Militare, pentru toți pacienții. Vor avea prioritate pacienții cu urgențe dentare sau cu tratamente în lucru, începute și nefinalizate.

Programările vor fi făcute cu pauze între ele, pentru a nu aglomera recepția/ sala de așteptare, iar pacienții să nu se întâlnească între ei. 

• Din același motiv, vă rugăm să respectați ora de programare și să veniți la clinică la ora stabilită sau cu cel mult 5 minute înainte, dar nu mai devreme. Dacă veți întârzia, vom fi nevoiți să vă reprogramăm, pentru a nu decala sau suprapune alte programări ale celorlalți pacienți.

• Pentru a evita, pe cât posibil, contactul între persoane și pentru a limita numărul zilnic de persoane în clinică, am introdus conceptul “one day dentistry” – la alegere, vă oferim posibilitatea unor intervale mai mari de programare (3-4 ore sau mai mult), pentru a vă rezolva tratamentele dentare în cât mai puține vizite la cabinet.

• În situația în care intervine o schimbare în programul dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțati cu cel puțin 24 ore înainte, pentru a vă anula programarea, iar alt pacient să poată beneficia de acest interval.

• Din respect pentru ceilalți pacienți și pentru echipa medicală, vă rugăm să ne anunțați telefonic dacă apar modificări și motive de îngrijorare privind starea dumneavoastră de sănătate generală: tuse, febră, vă curge nasul.

PREZENȚA ÎN CLINICĂ:

La intrarea în clinică am prevăzut un punct de triaj
– măsurarea temperaturii pacientului (și a însoțitorului)
– semnarea chestionarului de triaj epidemiologic
– echiparea cu botoși de protecție pentru încălțăminte
– igiena mâinilor (pacientul și aparținătorul se spală pe mâini la venirea în cabinet).

• Vă rugăm, pe cât posibil, să nu veniți însoțiți (cu excepția minorilor).

• Standardele de lucru din clinică au fost și până acum exigente în ceea ce privește procedurile de dezinfectare și sterilizare. Vom mări timpii alocați acestor proceduri și vom permite timp suficient pentru aerisirea spațiului de lucru și extinderea timpilor de curățare și dezinfectare.

Personalul medical va purta în permanență echipament adecvat de protecție (mască, bonetă, vizieră, costum medical/ halat chirurgical/ combinezon).

Pacienții sunt rugați să vină la clinică purtând mască de protecție și să o mențină pe gură și pe nas până se vor așeza pe fotoliul stomatologic.

• Am pus la dispoziția pacienților și vizitatorilor în clinică substanțe dezinfectante pentru mâini.

Obiectele personale vor fi depozitate la recepție, în zonele special amenajate și supravegheate.

• Pentru a limita folosirea bancnotelor, cu scopul prevenirii răspândirii coronavirusului, vă informăm că puteți opta pentru plata cu cardul, întrucât dispunem de POS.

Am îndepărtat revistele, cărțile, jucăriile și dosarul cu lista de prețuri din sala de așteptare, pentru a nu constitui vectori de transmitere a COVID-19. Lista completă de prețuri și servicii medicale pe care le oferim o găsiți pe site-ul clinicii. De asemenea, vă stăm la dispoziție pentru oricare alte întrebări.

Știm că situația actuală a crescut anxietatea multora dintre voi. 

Deși unele dintre măsurile de mai sus pot fi incomode, pentru noi sunt prioritare sănătatea și siguranța. Vrem ca atât pacienții noștri să se simtă în siguranță de fiecare dată când revin la clinică, cât și personalul medical să lucreze în condițiile potrivite.

Toate aceste măsuri de prevenire și limitare a răspândirii COVID-19 se vor răsfrânge asupra numărului de pacienți pe care îi putem vedea zilnic, acesta fiind mai mic decât până acum. În acest sens, din dorința de a compensa această inconveniență, ne-am extins programul de lucru și vă vom putea oferi variante de programare și dimineața sau în weekend, la nevoie. 

Vă asigurăm că facem tot ce ne stă în putință pentru a vă programa pe toți cât mai curând și apelăm la înțelegerea voastră pentru perioada următoare.

Cu responsabilitate, ne vom putea relua activitatea în cele mai bune condiții împreună.

Vă mulțumim pentru răbdare și pentru faptul că ne-ați ales pe noi! #SonrisaDentalTEAM